Saturday, September 15, 2007

"Et rekreativt område for alle..."
Nyhedsavisen har i dag en nyhed med overskriften "Overfald på bøsser er hverdag i Mindeparken". Avisen har interviewet Philip - navnet er opdigtet - der kan fortælle at der er mere end en slags mænd der søger lidt gang i gaden når de besøger Mindeparken. Artiklen kan ses her.

I jagten på et billede til at illustrere denne artikel, lavede jeg en hurtig googlesøgning. Det øverste link var til wikipedia (hvorfra nedenstående billede stammer), det andet fra aarhus.dk, hvor Mindeparken bliver beskrevet som "et rekreativt område for alle, unge som gamle. Det er stedet, hvor århusianerne tager ud med familie og venner, udstyret med madkurv og alskens lege-tøj."

Det tredje var så til en side med overskriften "Mand Søger Pik", hvor Mindeparken bliver beskrevet som et blandt mange bøssemødesteder rundt om i landet. Andetsteds på siden bliver det beskrevet hvad fyren egentligt render rundt og laver dernede i Mindeparken:
"Var først lige et smut i Mindeparken det var ikke rigtig noget en fyr fik suttet pik det tog ca 30 sek. tog derefter som aftalt i Paradiset og traf min gode ven særlig mit liderlige huls gode ven, og fik pik mange gange ca 3/4 time af nogle gange, det kunne rigtig mærkedes i det liderlige hul, tog derefter i Mindeparken igen på vej hjem, der traf jeg en gammel kneppe kammerat, det er altid lækkert at træffe ham og han rigtige store tykke pik, han kneppede mig voldsomt hårdt og råt som han plejer, stadigvæk stopper han og spørg om hullet kan klare mere, det er bare at gå til det liderlige hul det bliver mere og mere liderligt jo mere PIK det få"
Google virker som bekendt på den måde at det er de mest linkede og populære sider der kommer øverst ved en søgning. Manden bag siden er anonym, men lad os for en god ordens skyld kalde ham "Philip".

Jeg har personligt selv besøgt Mindeparken flere gange. Når jeg har læst til eksamen har jeg været dernede og på en god sommerdag er det virkeligt et dejligt sted. Desuden er monumentet i midten lidt specielt for mig, da min oldemors første mand er indskrevet på stenen efter hans død i Frankrig i 1919.

Det ærgrer mig egentligt lidt at Philip og hans venner ikke kan finde et andet sted til deres udskejelser.

1 comment:

Anonymous said...

hvorfor ikke:)